نوشته شده توسط : n.n

سارافون نه تنها بین دختران جوان، بلکه برای خانم‌ها در تمام سنین جذاب است. سارافون یک لباس راحت زنانه است، اما همین سارافون  دارای مدل‌های خیلی لوکس تا مدل‌های خیلی ساده و ارزان است. با هر سلیقه و بودجه ای می‌توانید یک سارافون  زیبا و مناسب خریداری کنید. طرح و رنگ مناسب، جنس پارچه و مدل سارافون  در قیمت و ارزش سارافون  تاثیرگذارند. می‌توان از یک مغازه بسیار لوکس،  سارافون  یکی از طراحان مطرح را خریداری کرد، یا این که با صرف هزینه ای اندک، سارافون  ارزان و زیبایی را خریداری کرد که  مدت‌ها برای شما کار کند.

 

طرح سارافون

سارافون ‌ها دارای طرح‌های مختلفی هستند. طرح‌هایی که روی سارافون کار می‌شوند معمولاً در سایز بزرگ چاپ شده اند. مثلاً طرح یک چشم بزرگ، یک صورت بزرگ، یک گل که با شاخه و برگ‌هایش تمام سطح سارافون را گرفته است. برای جوان‌‌ترها، طرح‌های گلدار و طرح‌های هندسی در بین انواع طرح‌های سارافون‌ جذابیت بیشتری دارد.

خانم‌های میانسال دنبال طرح‌های گل گلی نیستند. آنها هم همین طرح‌های ساده را می‌پسندند. به شرط این که طرحی که روی سارافون  چاپ شده است، خیلی شلوغ نباشد و سارافون نیز خیلی کوچک و تنگ نباشد. طرح‌های رترو نیز جذابیت خاصی بین طرح‌های سارافون ‌ دارند که برای هر دو سن خوب هستند.

سارافون  با طرح ریز مانند طرح‌های هندسی تو در تو، گل‌های ریز، طرح‌های شلوغی سارافون که پر از اجسام ریز و درشتند و... برای دختران جوان جذاب هستند. به دلیل این که دوست دارند با یکی از این طرح‌ها، ذهن شلوغ و پر از هیجان خود را به سارافون  نمایش بگذارند. دخترخانم‌های جوان، سارافون از این که یک لباس انرژیک و هیجان انگیز بپوشند لذت خواهند برد. سارافون در حالی که خانم‌های کمی میان سال تر، دوست دارند طرح سارافون و لباسشان، ساده و آرامش بخش باشد.

 

پارچه سارافون

سارافون‌ یک لباس تابستانی است. اگر چه در قسمتی از بهار و پاییز هم پوشیده می‌شود، اما وظیفه اصلی ان خنک نگه داشتن بدن است. اگر جنس سارافون از پارچه نخی نباشد، سارافون ‌ کارکرد خود را از دست می‌دهد. ممکن است قیمت سارافون‌ غیر پارچه ای کمتر باشد، اما ممکن است این سارافون  غیر پارچه ای، حتی یک بار هم در طول تابستان پوشیده نشود. در حالی که یک سارافون ‌ نخی با قیمت کمی بالاتر، در تمام طول تابستان به کار بیاید. بنابراین در جنس سارافون و پارچه ان دقت کنید.

پارچه‌های سبک، رفت و آمد هوا را از بین بافت سارافون‌ ساده تر می‌کند و به اصطلاح تنفس بهتری دارند. در حالی که پارچه‌های مصنوعی سارافون ، تنفس سخت تری دارند و گرما را درون خود حبس می‌کنند. سبک بودن و خنکی پارچه، گزینه اول انتخاب شما در پارچه سارافون ‌ باشد.

سارافون ‌های پلاستیکی را در فصل زمستان هم نمی توان استفاده کرد. زیرا حبس دما در بعضی از این سارافون ‌ها به حدی است که احساس خفگی و تعریق بیش از حد به شخص می‌دهد و بعد از مدتی، احساس کلافگی نیز اضافه می‌شود.

 

مدل‌های سارافون

سارافون ها دارای مدل‌های مختلف و ساده ای هستند. از مدل سارافون‌ دوبندی اسپرت گرفته تا سارافون ‌های یقه باز و سارافون ‌های کاملاً پوشیده. هر کدام از این سارافون ها برای مکان‌های مناسبی خوب هستند.

سارافون ‌‌های دوبندی، با این که به اسم اسپرت شناخته می‌شوند، اما حالت مجلسی تری دارند. سارافون ‌‌های مجلسی معمولاً به این شکل طراحی می‌شوند.

سارافون ‌‌های با بند پشت گردن، برای فضای باز بد نیستند. زیرا برای خانم‌هایی که دوست ندارند جای بندهای سارافون  روی شانه‌های انها باقی بماند، سارافون  با بند پشت گردن، گزینه خیلی خوبی است.

سارافون ‌ یقه بسته، یا به اصطلاح پوشیده، مناسب استفاده در فضای خانوادگی است. اگر در محیط خانه دوست دارید از این نوع سارافون ‌ بپوشید، احساس راحتی بهتری خواهید کرد.

سارافون  یقه باز که برای مهمانی‌های دور همی زنانه مناسب هستند. بسیار راحت هستند و به راحتی تن می‌شوند. اما برای همه خانم‌ها مناسب نیستند. مخصوصاً خانم‌هایی که برجستگی‌های زیادی دارند.



:: موضوعات مرتبط: سارافون , ,
:: برچسب‌ها: سارافون , انواع سارافون , طرح های سارافون , پارچه سارافون , سارافون زنانه , سارافون شیک , خرید سارافون زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : n.n

سارافون‌ لباس مناسبی برای بیرون رفتن است، اگر لباس‌های مناسب نیز همراه سارافون ‌ پوشیده شود. برای فضاهای باز مثل خیابان و مهمانی‌های رسمی، معمولاً یک زیر سارافون ی، یک شلوار و یک روسری مناسب را همراه با سارافون  پوشیده می‌شود. این که کجا و در چه جمعی قرار است سارافون  را بپوشیم، در انتخاب لباس‌های همراه سارافون  نقشی کلیدی ایفا می‌کنند.

لباس‌هایی که همراه سارافون پوشیده می‌شوند، شامل همین زیر سارافون ی، شلوار و روسری نمی شود. در حقیقت این‌ها لباس‌هایی هستند که در نگاه اول به ذهن هر کسی می‌رسند. اما لباس‌های بیشتری نیز برای پوشیدن همراه سارافون  وجود دارد. لباس‌هایی که هم تابستانی هستند و سارافون هم تیپ شما را خیلی ناهماهنگ نشان نمی‌دهد. لباس‌هایی که همراه سارافون ‌ پوشیده می‌شوند، حتماً باید تعادل رنگی و ظاهری را حفظ کنند و نباید به آنها لطمه بزنند.

 

شال و روسری همراه سارافون

شال و روسری را در یک مهمانی زنانه نیز می‌توان همراه سارافون  پوشید. قرار نیست روسری و شال را حتماً با سارافون  ست کرد. روسری می‌تواند با کفش‌ها، کیف یا حتی کمربند سارافون ست کرد. روسری و شال، بالاتنه سارافون‌ را می‌پوشانند. اگر یقه شما باز باشد یا علاقه داشته باشید که همچنان روسری روی سارافون و لباس شما باقی بماند، می‌توانید آن را روی شانه‌های خود بیاندازید. اگر هم قرار است در بالکن و یا فضای باغ با سارافون بنشینید و نگران سوختن بدنتان هستید، روسری و شال می‌توانید همچنان همراه سارافون باقی بماند.

 

ژاکت و سارافون

سارافون را معمولاً در فصول گرم سال می‌پوشند، اما گاهی وقت‌ها هم پیش می‌آید که در بهار یا پاییز، هنوز هم سارافون به تنتان هست. قرار نیست به محض تمام شدن فصل تابستان، سارافون ‌ها به داخل کمد برگردند. و البته قرار نیست یک لباس ضخیم و بلند، تمام سارافون را بپوشاند. برای این کار بهتر است از یک ژاکت کوچک و معمولی روی سارافون  استفاده کرد. ژاکت نباید تمام سارافون‌ را محو کند.

 

سارافون و جواهرات

آرایش کردن به تنهایی برای زیبا جلوه کردن کافی نیست. سارافون اضافه کردن یک گردن بند زیبا، ساعت مچی، النگو و انگشتر، از جمله زیورآلاتی هستند که همراهسارافون‌ بسیار زیبا خواهند بود. یک گردن بند بلند که به سارافون زیبایی روی سینه شما دیده می‌شود و رنگش نیز تا حدودی با رنگ سارافون هماهنگ است، جلوه خاصی خواهد داشت.

النگوها نیز اگر روی زیر سارافون ی بسته نشده باشند بهتر است. آستین زیر سارافون ی را کمی بالا دهید یا از زیر سارافون ی آستین کوتاه برای استفاده از ساعت و النگو مناسب تر هستند.

عینک آفتابی زیبای خود را همراه سارافون ‌ نیز می‌توانید به چشمانتان بزنید. مسلماً اگر هوا ابری باشد، استفاده از عینک آفتابی قشنگ نیست.

لاک ناخن‌ها نیز به خاطر این که در طرح و رنگ، دست خانم‌ها را باز می‌گذارند، بهتر است همرنگ یا هم طرح سارافون‌ باشند. بعضی از سارافون ‌های طرح دار را با لاک‌هایی مشابه می‌توان هماهنگ کرد.

 

سارافون‌ و کفش

کفش تخت و بوت‌های کوتاه به علاوه صندل‌های لاانگشتی مناسب پوشیدن همراه سارافون‌ هستند. اگر کمی دقت کرده باشید، صندل‌های لاانگشتی طرح دار، یا کفش‌های طرح گیپور، زیبایی خاصی به همراه سارافون  پیدا می‌کنند. کفش‌های تخت و بوت‌های کوتاه نیز به دلیل این که پاها را هنگام پوشیدن سارافون ‌ برجسته نمی کنند مناسب هستند. اگر بوت را کمی بلند انتخاب کنید و سارافون ‌ نیز کوتاه باشد،  توجهات از روی سارافون  به بوت‌ها کشیده می‌شود. شاید هم دوست داشته باشید که این کار را بکنید، اما بوت بلند، تیپ شما را زمستانی می‌کند و برای سارافون  که یک لباس تابستانی است، ناهماهنگ به نظر می‌رسد.

کفش اسپورت نیز مناسب سارافون ‌ نیست. سارافون‌ یک لباس راحتی است و بیشترین کاری که همراه با سارافون ‌ انجام می‌شود، حرکات موزون است. قرار نیست با سارافون  بدوید یا ورزش‌های خاصی انجام دهید. بنابراین هرگز به همراه سارافون ‌، کفش اسپورت یا کفش کتانی نپوشید. 



:: موضوعات مرتبط: سارافون , ,
:: برچسب‌ها: سارافون , سارافون دخترانه , جنس سارافون , سارافون سنتی , سارافون طرح دار , مدل های سارافون ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : n.n

سارافون یک لباس راحتی است. یک لباس راحت که خانم‌ها معمولاً در فصل گرم سال، علاقه زیادی به پوشیدن آن پیدا می‌کنند. تصور می‌شود که سارافون را فقط داخل خانه می‌شود پوشید. اما با پوشیدن یک زیر سارافون ی ساده، می‌توان به راحتی سارافون را در محیط بیرونی نیز به تن کرد. بهترین دلیلی که خانم‌ها از سارافون در محیط بیرون استفاده می‌کنند، راحتی و سادگی آن است. آستین‌های سارافون  جایی گیر نمی کنند، جمع کردن آن کار سختی نیست، بندها و چین چین‌های زیادی ندارد که موقع پوشیدن اذیت بکند و از همه مهم تر، یک لباس یک دست کامل است که نیاز به ست کردن آن با دیگر لباس‌ها نیست. طرح و رنگ یکدست سارافون باعث می‌شود که به راحتی بتوان از آن در همه محیط‌ها استفاده کرد.

 

دمای هوا و انتخاب سارافون

سارافون معمولاً انتخاب خانم‌هایی است که در تابستان احساس گرمای زیادی می‌کنند و دوست دارند لباس راحت تر و خنک تری بپوشند. سارافون  برای دمای بالاتر از 20 درجه سانتی گراد ایده آل است. اما اگر احساس می‌کنید که در دمای پایین تر نیز می‌توانید سارافون  بپوشید و سردتان هم نشود، این کار را بکنید. همه چیز به دمای بدن شما و احساس سرمای شما در دماهای مختلف است.

 

محل پوشیدن سارافون

همه خانم‌ها برای بیرون رفتن، سارافون نمی پوشند. خیلی از خانم‌ها هنوز سارافون  را زیر لباس اصلی می‌پوشند و ترجیح می‌دهند که در محیط‌های زنانه و راحت، سارافون خود را نمایش بدهند. این که چه نوع سارافون ی پوشیده ایم و کجا قرار است برویم در انتخاب سارافون اهمیت دارد. یک مهمانی دور همی زنانه و دوستانه، جای بدی برای پوشیدن سارافون  نیست. سارافون  به اندازه کافی می‌تواند پوشیده باشد که به راحتی در مهمانی‌های خانوادگی استفاده شود!

برای مهمانی‌های مهم تر مثل جشن تولد، مهمانی‌های معمولی و مشابه، سارافون  مجلسی نیز می‌توان پوشید. سارافون  مجلسی شیک تر است و برای مهمانی‌های مختلف می‌توان این سارافون  را پوشید. اگر تمایلی ندارید که پاهایتان دیده شود، سارافون  بلندتری بپوشید. سارافون ‌ها در اندازه‌های مختلف وجود دارند.

 

رنگ و طرح سارافون

سارافون ‌ها معمولاً یک دست و یک رنگ هستند. طرح کلی سارافون  نیز معمولاً در طول لباس تغییری نمی کند. سارافون ‌ها از طرح‌های ساده تا طرح‌های گلدار و راه راه و ... برخوردارند. طرح‌های گلدار سارافون  معمولاً طرح‌های بزرگی هستند. به طوری که فقط یک گل و شاخ و برگ‌هایش در سارافون  دیده می‌شود. طرح‌های دیگر نیز در سارافون  بسیار بزرگ هستند. معمولاً در سارافون  از طرح‌های ریز استفاده نمی شود. زیبایی و جذابیت سارافون  به همین طرح‌های بزرگ و جذاب است.

وقتی می‌خواهید یک سارافون جدید انتخاب کنید، بهتر است به فرم کلی لباس پوشیدن خود دقت کنید. لازم نیست سارافون  متفاوتی که انتخاب می‌کنید، با همه لباس‌هایتان فرق داشته باشد. مگر این که کم کم در حال تغییر مد لباس پوشیدن خود هستید.

برای این که کمی زیباتر جلوه کنید، می‌توانید روسری یا شال خود را روی شانه‌هایتان بیاندازید. با این کار، طرح جدیدی به سارافون اضافه می‌کنید. بهتر است رنگ روسری با سارافون یکسان نباشد. زیرا قرار است فرم کلی سارافون را کمی تغییر دهید. مخصوصاً زمانی که سارافون  شما یقه باز است و شما از این قضیه ناراحت هستید. از روسری‌ها و شال‌های ضخیم برای این کار استفاده نکنید. زیرا سارافون یک لباس خنک است و قرار نیست خودتان را با یک روسری و شال ضخیم اذیت کنید. حتی اگر در فصل سرما از سارافون استفاده می‌کنید، از یک ژاکت ساده برای گرم کردن استفاده کنید. سارافون یک ژاکت کش باف ساده که کل سارافون  را نپوشاند بهتر است. زیرا قرار نیست ژاکت شما، سارافون زیبا و مجلسی تنتان را کاملاً محو کند! 



:: موضوعات مرتبط: سارافون , ,
:: برچسب‌ها: سارافون , سارافون زنانه , قیمت سارافون , سارافون لی , زیر سارافون ی , سارافون خنک ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : n.n

سارافون‌ یک لباس زنانه است که همه سنین می‌توانند یک مدل از سارافون‌ را بپوشند. برای هر فصلی معمولاً یک نوع سارافون‌ انتخاب می‌شود. اما بیشترین کاربرد سارافون در فصل‌های بهار و تابستان است. به دلیل این که سارافون‌ طوری طراحی شده است که در فصل‌های گرم استفاده شود، سارافون  زیاد مناسب زمستان نیست. حتی سارافون بافتنی نیز مناسب فصل زمستان نیست. سارافون یک لباس خانگی است که در زیر لباس اصلی نیز پوشیده می‌شود.

 

سارافون‌ چه شکلی است؟

سارافون‌ یک لباس بدون آستین بلند است که از گردن تا زانو  را کاملاً می‌پوشاند. سارافون ها آسیتن ندارند و اگر هم آستین داشته باشند، یک آستین بسیار کوتاه برای حفظ فرم سارافون ‌ دارند. دور سارافون ‌های مجلسی  را معمولاً یک کمربند نازک می‌گیرد تا شکل و فرم خود را حفظ کنند. اما معمولاًسارافون های خانگی به خاطر حفظ راحت بودن لباس، کمربند ندارند. با این حال سارافون ‌ها در قسمت میانی خود، دو تکه می‌شوند. سارافون حالا چه با کمربند، و چه با یک دوخت ساده.

 

یقه سارافون

سارافون ‌ها را در حالت‌های مختلف طراحی می‌کنند. برای یک سری خانم‌ها، بسته بودن یقه سارافون ‌ اهمیت زیادی دارد. زیرا دوست دارند سارافون‌ را در خانه و در جایی که خانواده حضور دارند بپوشند. بنابراین یک سارافون یقه بسته، برای این خانم‌ها مناسب تر است. اما سارافون‌ مجلسی، اگر یقه باز هم باشد زیاد مسئله ای ندارد. زیرا سارافون‌ مجلسی اساساً در جایی که خانم‌ها حضور دارند استفاده می‌شود و معمولاً باز بودن یقه اهمیتی ندارد.

 

سارافون‌ براساس قد

سارافون یک لباس سر هم است. اما در قسمت میانی با یک دوخت ساده یا یک کمربند، شبیه به لباس‌های دو تکه می‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد که سارافون‌ برای خانم‌های کمی بلند قد، مناسب تر باشد. سارافون یک لباس راحتی تابستانی است. بنابراین اگر قد زیاد بلندی ندارید، سارافون ی انتخاب کنید که حتی المقدور دارای خط میانی نباشد. زیرا دو تکه بودن سارافون باعث می‌شود که قد کسی که سارافون‌ را پوشیده است، کمی کوتاه تر نشان داده شود. در عوض سارافون ‌های بلند یک دست، قد افراد را کمی بلندتر نشان می‌دهند و برای خانم‌هایی با قد متوسط، سارافون ‌ بلند یکدست گزینه مناسب تری است.

خانم‌های بلند قد برای این که سارافون‌ مورد نظرشان، قد آنها را خیلی بلند نشان ندهد، بهتر است دقت کنند که رنگ بالاتنه سارافون با رنگ و طرح پایین تنه سارافون  متفاوت باشد. سارافون ‌‌هایی که دارای طرح و رنگ یکدست هستند،  هنوز کمی فرد را بلندقدتر نشان می‌دهد.

خانم‌های کوتاه قد بهتر است از سارافون ‌های با طرح و رنگ یک دست استفاده کنند. بهترین لباس برای این که کمی بلندقدتر نشان داده شویم، سارافون است. زیرا سارافون  یکدست و بلند خیلی راحت تر پیدا می‌شود. سارافون ‌ انتخاب کسانی است که می‌خواهند قدشان کمی بلندتر نشان داده شود.

سارافون متناسب با وزن

خانم‌های زیادی هستند که با وجود این که اضافه وزن ندارند، اما نگران اضافه وزنشان هستند! دلیل اصلی این که خانم‌ها به لباس‌های کمر کرستی علاقه نشان می‌دهند، کوچکتر نشان شکم و پهلوها در لباس است. سارافون  به دلیل این که ساختار یک دستی دارد، سارافون در نشان دادن وزن پایین، بهترین گزینه است. اگر سارافون‌ دارای نوار کناری باشد که از کنار آستین‌ها به سمت پایین کشیده شده باشد، وزن خانم‌ها کمتر نشان داده می‌شود. برای خانم‌های بلند قد هم داشتن یک سارافون ‌ یک دست کمک کننده است. برای این که سارافون  به نشان دادن وزن کمتر کمک کند، بهتر است کیف و کفشی که استفاده می‌کنید، همرنگ نوارهای کناری سارافون  باشد.

خانم‌هایی که واقعاً وزن بالایی دارند، بهتر است بیشتر از این که به شکم و پهلوی خود فکر کنند، سارافون به تعادل در اندام خود فکر کنند. سارافون  اگر بتواند قد و وزن را یکدست و یک شکل نشان بدهد، بهتر از این است که شکم را کوچک نشان دهد و بقیه برجستگی‌ها، بزرگتر از حد اصلی نشان داده شوند! 



:: موضوعات مرتبط: سارافون , ,
:: برچسب‌ها: سارافون , سارافون شیک , سارافون مجلسی , سارافون و کت , سارافون بچه گانه , سارافون بارداری ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد